En vecka kvar till start

Om en vecka är det dags, då drar mina 30dagar med Fitnessfighten igång. Det känns skönt att det börjar närma sig och det ska bli jäkligt kul och spännande att få sätta igång. För er som inte känner till Fitnessfighten kan ni läsa allt om den på www.worldofshape.se

 

Sen i mitten av februari när jag anmälde mig till Fitnessfighten har jag velat fram och tillbaka hur vida jag ska blogga under tiden eller inte och har nu kommit fram till att om det kan hjälpa mig att hålla fokus eller kanske inspirera någon så varför inte?!

 

Tanken är att det ska dyka upp minst ett inlägg om dagen här där jag berättar hur det går. Jag ska även försöka bjuda på så många bilder som möjligt.

 

Nu återstår bara några förberedelser sen är jag mer än redo att sätta igång.

 

Hoppas ni vill hänga med!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0