Snabbt mellanmål sen promenad

Jag är jättejättenöjd med träningspasset, det gick riktigt bra. Jag gillar verkligen upplägget, det känns hållbart, inget jag kommer tröttna på. Jag ska berätta precis hur det gick till lite senare, nu ska jag slänga i mig mellanmål 1 för att sen ge mig ut på en promenad innan Färjestad – Brynäs matchen drar igång.

 

Mellanmål 1

140g Lätt kesella – 105kcal

1st äpple – 72kcal

Kanel

Totalt: 177kcal



Jag lovar, jag ska sluta fota allt jag äter. Vill bara visa er så här i början.

Kommentarer
Postat av: Petra

Mums, ser ju ut som nån god gräddbakelse ju!

2012-04-04 @ 23:19:18
Postat av: Anonym

Haha, det är det jag låtsas att det är när jag äter det. :)

2012-04-07 @ 15:41:55
URL: http://minfitnessfight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0