GLAD PÅSK!

Så där ja! Nu är första veckan avklarad. Det känns riktigt bra och jag kan redan nu se lite skillnad på kroppen.

 

Jag har varit i valet och kvalet om jag ska väga mig en gång i veckan, var tionde dag eller inte alls och om det inte vore för att jag är så jäkla nyfiken så hade jag valt att inte göra det alls. Det vore skitkul att vänta till sista dagen och då förhoppningsvis få en glad överraskning. Men som sagt jag är så jäkla nyfiken så jag kommer göra det redan imorgon. Då får ni se nya bilder på mig också.

 

Igår fick jag genomgå min första prövning, påskmiddag hos svärmor och svärfar. Som tur är funkar påskmaten väldigt bra. Med lax, potatis, ägg och sallad på bordet klarade jag av själva middagen galant. Fikat för min del fick bestå av frukt och bubbelvatten, jag älskar frukt så det var heller inga problem. Den stora prövningen var alltså PÅSKÄGGET jag fick. Nu är det ju inte bara dessa 7 dagar med Fitnessfighten jag varit utan godis utan dessa 98 dagar på 2012. Man tycker ju att det borde bli lättare och lättare, men icke!

 

Gissa om jag kommer njuta av det här den första maj?!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0