Äntligen är dagen här

Jag har precis avnjutit min första FF frukost, god men väldigt stor för mig som har lite svårt att äta på morgonen. Jag hoppas att det är en vanesak precis som allt annat med tanke på att det är såhär den kommer se ut de närmsta 30dagarna. Okej, Beroccan kanske inte serveras i vinglas varje dag.

 

Frukost

3dl lättfil – 105kcal

50g musli – 165kcal

2st kokta äggvitor – 20kcal

1glas berocca – 1kcal

Totalt: 291kcal



Tyvärr har jag haft oturen att bli lite sjuk så här lagom till start men gör allt jag kan för att hindra att det bryter ut. Berocca, Strepsils, Otrivin och Ipren är fyra av mina bästa vänner just nu.
Nu ska jag promenera till gymmet och utföra mitt första FF pass, jag har kollat igenom upplägget och gillar det verkligen. Jag återkommer om hur det gick. Önska mig lycka till!

Kommentarer
Postat av: Jens

Kör hårt! :*

2012-04-01 @ 11:42:38
Postat av: Elin

Jag som har svårt att äta bara äggvita... ett litet tics jag har. =) Man kan köpa äggvita på dunk i vår ICA affär. Tänkte om det blir en massa att slänga när du inte äter gulorna.

2012-04-02 @ 09:22:17
URL: http://elin79.se/vikt
Postat av: Jessica

Ja, dom är riktigt räviga dom där äggvitorna. Jag föredrar dom ihop med gula och kaviar. :)



Tack för tipset om vitorna på dunk, det ska jag se om jag kan hitta.

2012-04-02 @ 17:28:25
URL: http://minfitnessfight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0