3 pass gjorda 27 pass kvar

Här är det sjukstuga, jag har åkt på världens förkylning. Tack och lov har jag klarat mig från feber och halsont så träningen har blivit av ändå.

Igår kändes det som om huvudet var vakuumförpackat och jag förstod inte riktigt hur jag skulle klara av att träna men tack vare att jag hade bokat in ett träningspass med Susanna så bestämde jag mig för att iallafall gå dit och försöka. Vilket skulle visa sig vara helt rätt. Det gick jättebra att träna och allt eftersom släppte huvudvärken och vakuumkänslan. Klyschigt men jag kände mig som en ny människa efter jag fått träna lite.

Efter en dusch och lite mat var dock helt slut igen så det blev sängen redan kl. 8 igår, skönt!

Även idag gick träningen bra med tanke på att jag är förkyld. Jag ser framemot att bli helt frisk så jag trycka på lite mer på konditionsdelen.

När jag kom hem från gymmet var Jens på väg till Röbo för en promenad och jag kunde bara inte motstå att följa med. Jag har saknat Röbo, det ska bli många löprundor där i sommar.

Imorgon ska en av övningarna bytas ut mot en ny, spännande! Jag hoppas att plankan ryker, haha!


Kommentarer
Postat av: Elin

Plankan är ju grym, bara att bita ihop! Krya på dig, hoppas det vänder snabbt och du orkar köra 100%.



PEPP!

2012-04-05 @ 01:43:44
URL: http://elin79.se/vikt
Postat av: Jessica

Jag fick som jag trodde att jag ville, plankan rök!



Nu får jag tampas med statisk crunch istället, huvva!! Nu önskar jag att plankan var tillbaka, haha.



Tur att jag är frisk och kry iallafall. :)

2012-04-07 @ 17:27:34
URL: http://minfitnessfight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0